يك ايراني سهامدار مك لارن شد

تجارت الكترونيك توسط يونيك فاينانس

يك ايراني سهامدار مك لارن شد

۲ بازديد

 

يونيك فاينانس- مالك ايراني شركت بزرگ توليد مواد غذايي در كانادا، يك دهم سهام شركت مك‌لارن را خريد.

به گزارش يونيك فاينانس به نقل از تسنيم ، گروه خودروسازي مك‌لارن اعلام كرد كه مايكل لطيفي، مالك ايراني‌الاصل شركت مواد غذايي «سوفينا فود»، سهامدار جديد اين شركت شده است.

لطيفي كه صاحب سومين شركت بزرگ توليد مواد غذايي در كاناداست، 10 درصد از سهام مك‌لارن را به ارزش حدود 200 ميليون پوند خريداري كرده و در كنار منصور اوجه و يك شركت بحريني به نام «ممتلكات» سهامداران عمده مك لارن هستند.

مايكل به عنوان يكي از طرفداران تيم «فِراري» در جواني، ايران را به مقصد كانادا ترك كرد و در همان ابتدا براي مك‌دونالد شروع به كار كرد. او سپس از رشته مهندسي برق و سپس MBA فارغ‌التحصيل شد و حالا مالك سومين شركت صنايع غذايي در كاناداست.

لطيفي مي‌گويد: من سال‌ها، مك‌لارن را تحسين مي‌كردم و فعاليت آنها براي من الهام بخش و تحسين برانگيز بوده است. مك‌لارن در تكنولوژي و مسابقه، شركتي خاص است. من از اينكه عضو اين شركت هستم واقعاً خوشحال و مفتخرم.

محمد بن عيسي آل خليفه، مدير اجرايي مك‌لارن نيز گفت: تزريق اين سرمايه عظيم به مك‌لارن، تضمين كننده برنامه‌هاي آينده ماست. ما از پيوستن مايكل لطيفي به خانواده مك‌لارن خود بسيار خوشحاليم.

مك‌لارن پس از فصل ناموفقي كه با هوندا در مسابقات فرمول يك شركت داشت در فصل جاري با موتورهاي شركت رنو در مسابقات شركت كرده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.