سهام آسيا رشد كرد

تجارت الكترونيك توسط يونيك فاينانس

سهام آسيا رشد كرد

۲ بازديد

 

يونيك فاينانس- در حالي‌ كه گزارش قدرتمند مشاغل آمريكا، نگراني‌ها در مورد اين كه جنگ‌هاي تعرفه‌اي بين آمريكا و بقيه دنيا مي‌تواند به رشد اقتصادي جهان آسيب برساند را خنثي كرد، سهام آسيايي رشد كردند.

به گزارش يونيك فاينانس به نقل از مهر، روز دوشنبه، در حالي‌ كه گزارش قدرتمند مشاغل آمريكا نگراني‌ها در مورد اين كه جنگ‌هاي تعرفه‌اي بين آمريكا و بقيه دنيا مي‌تواند به رشد اقتصادي جهان آسيب برساند را خنثي كرد، سهام آسيايي به بالاترين سطح 2 و نيم هفته‌اي خود رسيدند.

گسترده‌ترين شاخص سهام آسيا اقيانوسيه ام‌اس‌سي‌آي بدون سهام ژاپن، 1.0 درصد جهش كرد و به سطحي رسيد كه آخرين بار در 17 مي ديده شده بود.

نيكي ژاپن 304.59 واحد يا 1.37 درصد جهش كرد و در 22475.94 بسته شد و بيشتر زيرشاخص‌هاي آن رشد كردند؛ اما بخش خودروسازي و كشتي سازي نيكي 2.99 درصد جهش كردند و عملكردي خيره‌كننده داشتند.

كوسپي كره‌جنوبي 0.36 درصد بالاتر بسته شد.

شركت‌هاي تكنولوژي مانند تنسنت و سازندگان نيمه‌رساناي تايواني در بين شركت‌هايي بودند كه، بيشترين سود را به دست آوردند.

شاخص هانگ‌سنگ در هنگ‌كنگ 1.51 درصد جهش كرد و كامپوزيت شانگهاي 0.52 درصد بالا رفت.

سهام اروپايي هم در حال رشد هستند؛ به نحوي كه فوتسي انگليس و داكس آلمان 0.3 درصد رشد كردند و كاك فرانسه 0.4 درصد بالا رفت.

روز شنبه، رهبران مالي نزديك‌ترين متحدان آمريكا، خشم خود را از تعرفه‌هاي واردات فلزاتي كه ترامپ وضع كرده بود ابراز كردند. به اين ترتيب، انتظار مي‌رود اجلاس هفته آينده جي‌7 در كوبك حال‌وهوايي داغ‌تر داشته باشد.

در نمايش نادري از دودستگي در بين گروه معمولا هماهنگ كشورهاي ثروتمند جهان، 6 كشور عضو جي 7 در بيانيه‌اي از وزير خزانه‌داري آمريكا، خواستند تا نگراني شديد و نااميدي آنها را به ترامپ منتقل كند.

داده‌هاي منتشر شده در روز جمعه نشان داد كه رشد اشتغال آمريكا در ماه مي، شتاب گرفته است و نرخ بيكاري به پايين ترين سطح 18 ساله خود، يعني 3.8 درصد،  تنزل يافته است.

در بازار ارز، نرخ دلار آمريكا در برابر ين، رشد كرد و به 109.50 ين رسيد. دلار قبلا در روز جمعه هم 0.6 درصد در برابر ين تقويت شده بود و از نرخ 108.115 ين كه در روز پنج‌شنبه ثبت كرد و پايين‌ترين نرخ 5 هفته‌اي آن بود، فاصله گرفت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.