يونيك فاينانس:شانس جايگزيني پول‌هاي فعلي با ارزهاي مجازي چه قدر است؟

۲ بازديد

شانس جايگزيني پول‌هاي فعلي با ارزهاي مجازي چه قدر است؟

يونيك  فاينانس: متخصصان تخمين مي‌زنند احتمال جايگزيني ارزهاي مجازي چون بيت كوين، اترتيوم و ريپل با پول هاي سنتي چون دلار، يورو و پوند تا سال ۲۰۳۰ بسيارزياد است.

شانس جايگزيني پول‌هاي فعلي با ارزهاي مجازي چه قدر است؟

 به گزارش يونيك  فاينانس به نقل از ايسنا ، توماس فري- كارشناس شركت " آي. بي. ام"-  در مصاحبه با نشريه " تايم" گفته است: ارزهاي مجازي آمده‌اند كه بمانند و احتمالا تا سال 2030، حدود 25 درصد از واحدهاي پولي كشورها بر حسب ارزهاي ديجيتالي خواهد بود. وي افزود: افزايش محبوبيت و ارزش ارزهاي مجازي باعث شده است ناديده گرفتن آن ها غير ممكن باشد.

اخيرا متخصصان اقتصادي بانك" گلدمن ساكس" در تضادي آشكار با موضع قبلي خود كه قيمت هاي ارزهايي چون بيت كوين را حبابي خوانده بودند در مقاله اي در روزنامه " نيويورك تايمز" نوشتند: بيت كوين مي تواند در صورت استفاده به شكل پول هم موفق باشد.

يونيك فاينانس:متخصصان معتقدند ارزهاي مجازي در اقتصادهاي داراي مشكلاتي چون كمبود شعب و تعداد بانك و خدمات مالي و نيز كشورهايي كه به دليل تورم بالا شاهد كاهش شديد ارزش پول ملي خود هستند، مي توانند بسيار كارآمد باشند. هم چنين به گفته آقاي فري، از آنجا كه ارزهاي مجازي مشكلات حمل و نگهداري پول هاي كنوني را ندارند، مي توانند سازگاري موثرتري با جنبه هاي زندگي مدرن داشته باشند.

با اين حال ارزهاي مجازي داراي مشكلات مخصوص به خود هستند و با توجه به موارد مخربي كه مي‌شود در آن ها از ارزهاي مجازي استفاده كرد لازم است سرمايه گذاران در معاملات ارزهاي مجازي با احتياط بيشتري رفتار كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.