به نقل از يونيك فاينانس ، گوگل در حال توسعه نسخه اختصاصي خود از تكنولوژي بلاك چين است.

۲ بازديد
وگل در حال توسعه يك فناوري مرتبط با بلاك چين است!Reviewed by ثريا نيل درار on Mar 25Rating: 5.0

بر اساس ادعاي يك منبع نزديك در شركت گوگل، اين غول جستجو در حال توسعه نسخه اختصاصي خود از فناوري بلاك چين است تا از اين طريق كسب و كار خدمات ابري خود را از رقبايش متمايز سازد.

ضمناً گفته شده مقامات اين شركت در نظر دارند گواهي استفاده از اين سيستم را پس از تكميل در اختيار ديگر مشتريان قرار دهد تا آنها نيز بتوانند به طور اختصاصي سرورهاي بلاك چين خود را راه اندازي نمايند.

بر اساس بررسي هاي انجام گرفته توسط موسسه CBInsights، گوگل دومين سرمايه گذار اصلي در زمينه توسعه فناوري بلاك چين در فاصله سال هاي ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷ بوده و تاكنون در چندين استارت آپ مربوط به مراودات مالي ديجيتالي سرمايه گذاري نموده، يا آنها را به مالكيت خود درآورده است.

لازم به يادآوري است كه گوگل در اين زمينه تنها نيست: پيام رسان محبوب تلگرام، و شركت هاي بزرگ تكنولوژيك ديگري چون IBM و مايكروسافت مشغول كار روي اين فناوري آينده نگرانه براي مراودات مالي هستند.

به عقيده بسياري از كارشناسان آينده اينترنت و كسب و كارهايي كه بر بستر آن شكل گرفته اند در گرو اين فناوري جديد و انقلابي خواهد بود. بنابراين شركت هاي بزرگ تلاش مي كنند در اين زمينه خود را پيشتاز بازار كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.