وال‌استريت سومين روز پياپي سوددهي را ثبت كرد

تجارت الكترونيك توسط يونيك فاينانس

وال‌استريت سومين روز پياپي سوددهي را ثبت كرد

۲ بازديد

يونيك  فاينانس- با افت نگراني‌ سرمايه‌گذاران از بالا گرفتن جنگ تجاري بين چين و آمريكا و تمركز آنها بر فصل اعلام درآمدها، داو و اس‌اندپي۵۰۰ براي سومين روز متوالي به سوددهي رسيدند.

به گزارش يونيك  فاينانس به نقل از مهر ، در پايان معاملات روز پنج‌شنبه به وقت آمريكا  (بامداد جمعه به وقت تهران)، با افت نگراني‌هاي سرمايه‌گذاران از بالا گرفتن جنگ تجاري بين چين و آمريكا و تمركز آنها بر فصل اعلام درآمدها، داو و اس‌اندپي500 براي سومين روز متوالي سوددهي داشتند كه اين بلندترين توالي سوددهي در حدود يك ماه اخير است.

شاخص نوسان بورس سيبوئه، ويكس، 1.12 واحد افت كرد و به سطح 18.94 رسيد كه پايين‌ترين ميزان آن در بيش از 2 هفته اخير است. سهام بوئينگ كه روز چهارشنبه پس از وضع تعرفه‌هاي تلافي‌جويانه چين بر 50 ميليارد دلار از كالاهاي آمريكايي، در بين شركت‌هايي بود كه بيشترين ضرر را كرده بود، امروز 2.7 درصد جهش كرد و بيشترين مشاركت را در تقويت شاخص داو داشت. دومين شركت پرسود امروز گلدمن‌ساكز بود كه 1.3 درصد جهش كرد.

خوشبيني نسبت به درآمدهاي ربع اول سال افزايش يافت. انتظار مي‌رود در هفته آينده جي‌پي‌مورگان چيس و ساير شركت‌هاي مالي، دوره گزارش‌دهي مالي را آغاز كنند. از زماني كه در سال گذشته كنگره با كاهش ماليات شركت‌ها موافقت كرد، پيش‌بيني درآمدها به شدت افزايش يافت.

ميانگين صنعتي داوجونز 240.92 واحد يا 0.99 درصد افزايش يافت و به 24505.22 واحد رسيد. اس‌اندپي500 با 18.15 واحد يا 0.69 درصد رشد به 2662.84 واحد رسيد و كامپوزيت نزدك 34.45 واحد يا 0.49 درصد بالا آمد و در 7076.55 واحد بسته شد.

چهارشنبه پس از اين كه آمريكا و سپس چين، تعرفه‌هاي سنگيني را بر طيف گسترده‌اي از كالاهاي يكديگر وضع كردند و آتش جنگ تجاري بالا گرفت، داو بيش از 500 واحد سقوط كرد اما پس از اين كه مشاور اقتصادي رييس‌جمهور ترامپ، لري كودلا گفت كه دولت آمريكا ترجيح مي‌دهد به جاي جنگ تجاري با چين، با اين كشور مذاكره كند، شاخص داو 230 واحد بالا رفت.

فيسبوك، آمازون، آلفابت و نتفليكس كه به جمع آنها گروه فانگ مي‌گويند، بين 0.3 تا 3 درصد رشد كردند.

آمازون كه اين هفته بارها با حمله‌هاي ترامپ چكش‌كاري شده بود، امروز 2.9 درصد جهش كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.